hp-iran

hp-iran

hp-iran

hp-iran

چرا ایران اچ پی؟

چرا ایران اچ پی؟

Images/large-tick
ارسال کالا
ارسال کالا برای اغلب خریدهای اینترنتی بصورت رایگان خواهد بود و زمان انتظار برای دریافت کالا در تهران نهایتا 3 ساعت و برای شهرستانها 48 ساعت خواهد بود (خریدهای آنلاین تهران با ارزش بیش از یک میلیون ریال و خریدهای آنلاین شهرستان با ارزش بیش از چهار میلیون ریال شامل خدمات ارسال رایگان می باشند.)
سیاست عودت کالا و ضمانت کالا

کلیه کالاهای خریداری شده از فروشگاه اینترنتی شامل 48 ساعت مهلت آزمایش می باشند و در صورتی که دارای نقیصه یا ایرادی باشند بدون قید و شرط تعویض می گردند. پس از این زمان بر اساس مدت ضمانت کالا (که برای محصولات اچ پی دارای ضمانت ایران اچ پی بین یک تا سه سال می باشد) کلیه نواقص یا ایراداتی که برای محصول بروز می نماید تحت شرایط ضمانت مخصوص آن کالا، طی فرایند تعمیر یا تعویض کالا مرتفع می گردد. بدیهیست پس از اتمام دوره ضمانت نیز خریدار می تواند فقط با پرداخت مبلغ قطعات صرف شده برای تعمیر دستگاه معیوب خود از خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند گردد. ضمنا این شرکت تامین مواد مصرفی محصولات فروخته شده را جزئی از خدمات پس از فروش خود می داند و خریداران را از تامین این اقلام مطمئن می سازد.
حفظ حریم شخصی، امنیت خرید و ارزش افزوده
شرکت فالنیک (ایران اچ پی) خود را متعهد به حفظ اطلاعات مشتریان دانسته و از قرار دادن این اطلاعات در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر قطعا امتناع می ورزد. این مجموعه کوشیده (ای نماد) با دریافت گواهی نامه استاندارد الکترونیکی Enamad و بسترسازی فنی مناسب، خریدی امن در بستر اینترنت را برای خریدارن فراهم سازد تا علاوه بر انجام خریدی مطمئن از مزایایی نظیر صرف وقت کمتر، انتخاب صحیح محصول مطابق با نیازهای خریدار، استفاده از کوپونهای الکترونیکی تخفیف، عضویت در خبرنامه و اطلاع از آخرین اخبار مورد نظر و .... بهره مند گردند.
کالای اصلی
شرکت فالنیک (ایران اچ پی) بزرگترین مرجع عرضه کننده محصولات اصلی شرکت اچ پی می باشد و اطمینان می دهد کلیه اقلامی که از این مجموعه تهیه می شود 100% اصلی و مطابق کالای ارائه شده توسط کارخانه سازنده باشد.
سابقه و حسن شهرت
شروع به کار شرکت تهران فالنیک (ایران اچ پی) از سال 1374 می باشد و 3043 روز از تاسیس فروشگاه آنلاین این شرکت می گذرد لذا خریداران می توانند با اطمینان از مرجعی با ثبات و دارای حسن شهرت خرید نمایند.
دیدگاه مدیریتی
طی سالیان متمادی که از آغاز فعالیت شرکت فالنیک (ایران اچ پی) می گذرد و طی آن گنجینه ای از تجربیات گرانبها اندوخته گردیده است، کادر مدیریتی و پرسنل این شرکت حول یک نقطه در عملکرد خود به همگرایی رسیده اند و آن "ساخت بهترین تجربه مشتریان" می باشد. این دیدگاه باعث خواهد شد شما نه تنها جهت بهره مندی از حداقل سطح رضایت مندی نیازمند چانه زنی با فروشنده نباشید بلکه اطمینان یابید فروشنده همواره در حال برنامه ریزی برای رسیدن به نقطه فراتر از انتظارات شماست.
مشتری مداری و اطمینان از رسیدگی به شکایات مشتریان
دیدگاه مدیریتی مذکور باعث گردیده است شرکت فالنیک (ایران اچ پی) همواره تلاش مضاعفی در جلب رضایت مشتریان داشته باشد و اصل مشتری مداری را نه در حد شعار بلکه به صورت عملی و با محوریت "شنیدن صدای مشتری" به اجرا در آورد. اکنون مشتریان فالنیک به محض احساس نارضایتی می توانند با استفاده از کد 1000 در سامانه پیام کوتاه این شرکت با شماره 30008363 فقط با یک پیامک انتقادات یا پیشنهادهای خود را با مدیریت عامل این شرکت در میان بگذارند، کلیه پیام های ارسالی از این طریق توسط دفتر مدیر عامل دسته بندی شده و با پاراف ایشان به بخش های تخصصی ارجاع می گردد و پس از انجام اقدامات مقتضی و حصول اطمینان از جلب رضایت مشتری توسط واحد ارزیابی و نظر سنجی، فرایند رسیدگی به شکایات خاتمه می یابد. این مجموعه با ایجاد بسترهای لازم نظیر واحد فرهنگ و آموزش، CRM، خدمات پس از فروش، واحد ارزیابی و نظر سنجی، دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001، اختصاص شرایط ویژه برای مشتریان سابق و ... سطح ارائه خدمات خود را تا حد مقبولی ارتقاء بخشیده است.
اطلاع رسانی، پروسه خرید ساده و مشاوره های تکمیلی
اصل اساسی فالنیک (ایران اچ پی) در بسترسازی در فضای مجازی، اطلاع رسانی بوده و سعی گردیده همواره تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربران برای انتخاب دقیق محصول مورد نظر در اختیارشان قرار گیرد با این فرض که حتی خریدار پس از استفاده از این اطلاعات از مرجعی دیگر اقدام به خرید نماید. پس از قرار دادن اطلاعات مفید سعی در روانسازی جستجوی مخاطب در وبسایت شده به طوری که حتی افرادی که کوچکترین اطلاعاتی در مورد محصول مرتفع کننده نیاز خود ندارند نیز بتوانند با استفاده از دسترسی های گسترده و امکانات "ریزتر کردن نتایج" مرحله به مرحله و با سرعت زیاد به محصول مورد نظر خود برسند. در این راستا به موارد ذکر شده اکتفا نشده و امکان مشاوره آنلاین برای افرادی که نیاز به مشاوره بیشتر دارند نیز در سایت قرار داده شده است.

منبع: ایران اچ پی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد